Draw en Shoot

Draw en Shoot
(C) Stefaan Van Hul

5 juli 2013

Voor Paulus de Boskabouterfans en geinteresseerden

Wij kregen volgend bericht in onze e-mailbox en geven dit graag aan jullie mee:


Hallo Harde Werkers,

Fijn dat jullie mij steeds op de hoogte houden van jullie activiteiten. Ik hoop jullie eind van het jaar weer in Breda te zien!

Jullie hebben vast wel meegekregen dat mijn site gehacked is geweest en als verloren moest worden beschouwd, evenals alle klantgegevens van de afgelopen jaren.
Ik heb een aantal weken hard aan een nieuwe site gewerkt die nu online is. Maar mijn klantgegevens heb ik daar niet mee terug.
Daarom zoek ik naar mogelijkheden voor wat meer bekendheid van de site, want ik moet weer van de bodem af beginnen.
Kunnen jullie hem misschien bij jullie Leuke Links zetten? www.demeulder.nl

Met vriendelijke groet,
Maarten J. de Meulder
Paulus Archief / Uitgeverij de Meulder





Geen opmerkingen:

Een reactie posten